Tuesday, March 02, 2010

Just a Glimpse

For the most part, this blog, this space of mine, is one of upbeat wit and sarcasm.  I tell it like it is, but in ways you can identify with.  At least, I'm assuming that's the reason why you come back.

I craft my words carefully. I chose upbeat, light-hearted topics to discuss and pontificate upon. I offer humor. And you respond.

And I LOVE that you respond! I would be lying if I told you that I didn't care. I care, oh I care.  For almost 4 years now (holy crap!) I've cared about this space of mine.

The biggest compliment for me to receive is meeting someone from the blogosphere for the first time and being told, "You're just like your blog!"  because I truly do strive to portray my voice in a realistic manner.

Yet this blog merely offers a glimpse, a small one, into the entirety of my life. Into what makes me ME.

I consciously have chosen to not write about the lows, the lulls, the frustrations, the tensions, the ugly, the bad.

You only get the good here.

It's my life as I want you to see it.

Please remember that.

21 comments:

The Cookie Girl said...

Well I personally like your upbeat blog :)
Have a blessed day!

Patois said...

I want access to your real diaries, woman!

Amy said...

I wrote a whole post about this right after BlissDom.

Reading this makes me wonder what prompted it - as I typically have been prompted in some way when I write something like this. I hope it's just a thought and nothing crappy has happened.

(You ARE just like your blog!)

The Professional Family Manager said...

I am mostly my blog. Not entirely--there are some things that should just be kept off the internet.

And, personally, I love your positive, upbeat blog! There's enough negativity in the world. I prefer to avoid the griping blogs myself.

So I guess we'll find out on Saturday if you're like your blog, right? LOL!

Lynn from For Love or Funny said...

Understood. Even though you most certainly must have down days and struggles and crappy feelings, it's so nice to read someone who is generally upbeat and fun. You go, girl!

Jeannie, Jane, Angel, Mommy, etc.. said...

I love your bog and I am hoping that it is helping me to become a better blogger too.

Alyssa said...

That is so sweet. I think I'll have to read your posts more frequently. I know I will!

Manic Mommy said...

Yes, ma'am!

Sing it with me:

I like you just the way you arrrrre.

Serenityville said...

I too am totally wondering what prompted this. And I would also love to hear the bad and ugly, if you're so inclined.

The Black Kitteh said...

We love your blog. We love the humor and the light hearted-ness. We, like Amy, hope nothing crappy prompted this post. We are cautious about what we post. We have cat identities for heaven's sake! What we do share with the blogosphere is honest and real. But we don't share everything. Our follower #s probably reflect that because we don't fall into the soap-opera-ish-ness of some blogs. Blogs are created for a purpose. Ours was not to share our private lives, but to share our journey in weight loss and the funny little things in life. It's your blog. Blog what you like. But keep blogging, 'cause we really like to read your posts!

XXOXXOXX,
The Kittehs

Shell said...

I love your blog.

I have to blurt out the bad and ugly on mine, though. Otherwise, I might explode. :)

Valerie said...

Good or bad days, I will love to continue reading your blog because it is an outlet for ME! lol And I love the way you write.

Vodka Logic said...

I like happy and humor but I don't mind the occasional "downer" post.. life throws crap at us too and we are here to share..

Blog as you like and we will like... :)

Classy Fab Sarah said...

I love the way you write and enjoy hearing about the good - and the bad.

Hope nobody is getting you down :)

Maureen said...

Got it. You know I love your blog. Love it. So you share what you like and I'll be reading. Hope all is okay - I'm a worrier by nature, so this post has me nervous. Keeping calm and carrying on!

M

Shanna said...

I enjoy reading your blog and love the humor. I have actually caught myself wondering how you keep it all so together though. I am glad you posted this to "remind" me that you are like everyone else and have the lows!

Tricia said...

I love your blog and it's upbeat nature is what makes it so infinitely appealing to me. Can't wait to meet you at BloggyBootCamp!

Jenn@ The Crazies said...

Great post Sarah. I have enjoyed getting to know the "blogging" Sarah as well as the real life Sarah and though we all have our ups and downs in real life I have to say that you have always inspired me to be a better blogger. I appreciate your blog and look up to you!

Deb said...

And you are a breath of fresh air because of that. I can't wait to meet you someday.

Paula Reece said...

Hmmm...what's up? Hope all is well with you and the boys!

Kat @ www.TodaysCliche.com said...

YOU'RE JUST LIKE YOUR BLOG!!

Although I haven't met you in person... I'm gonna guess that is SOOO what I'd say!!

The visual of you with the lampshade on your head is sooo freakin' funny (as the header), I can't get over it!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails